Na al die jaren stilstand heb ik geen vertrouwen meer in de hoofdremcilinder. Na telefonisch overleg met Edo Ellens kon ik de hoofdremcilinder naar hem toesturen.
Het is de bedoeling om Addax met allerlei gebruikte materialen op te bouwen. Zo krijgt alles weer een nieuw leven.
Het is de bedoeling om Addax met allerlei gebruikte materialen op te bouwen. Zo krijgt alles weer een nieuw leven.
Goed voor het milieu en mijn portemonnaie.
( recyclen )
Op internet las ik dat Alexander Assböck, na een paar maanden met zijn 2CV in Australië te hebben rondgezworven, weer thuis is. Inmiddels heeft hij mijn kunststof achterruit ontvangen. Hij gaat dit in een zogenaamd "Sonnenland" dak verwerken. Dit is een zeer specialistisch werkje.
De kunst is om het dak zo strak mogelijk te krijgen.
Ooit in het grijze verleden heb ik getracht een achterruitverwarming in een dak te monteren. Het dak zag er niet uit. Allemaal plooien.
Later meer over het "Sonnenland" dak.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten