De navigatie riep: "Neem de veerboot !" Ik was namelijk via de kortste route op weg naar het eiland Goeree Overflakkee. Dit hield in dat ik de veerboot moest pakken tussen Maassluis en Rozenburg. In het dorpje Melissant woonde Piet. Hij had nog wat Citroƫn-spulletjes over.
Van de week ga ik nog naar Jan, daar liggen ook portieren en zelfs een achteras in de weg. Hij had het er over dat de achteras compleet was. Ik heb de stille hoop dat hier nog de wielarmen aan zitten. Een setje reservewielarmen is geen overbodige luxe. Deze dingen willen in Afrika nog wel eens kromtrekken.
Momenteel lig ik voor op het schema. Dit is weleens anders geweest.
Rest mij nog alleen een afspraak te maken met de Robert Schoemacher van de eenden, Charleston Restauraties, om de velgen en portieren verkeersgeel te spuiten.
Hierna kan, volgens ons, de organisatie van de China Rally geen commentaar meer leveren.
Addax kan dan, ontdaan van commerciƫle stickers, onder een door Lida bij de Lidl aangeschafte autohoes, "Autovollgarage ter waarde van 9,09 euro", in een container geplaatst worden.
Volgens het Chineese roadbook zijn er geen kuilen en gaten te verwachten. Dit houdt in dat wij de Nankang banden van Addax onder Trapper gaan zetten.
Bij bestudering van de reis in China moesten wij wel lachen. Mocht er langer dan 300 kilometer worden gereden dan is er een verplichte pauze. Dat is bij Gert weleens wat anders !
2011 is bruisend met een "bootreis" begonnen.
Van de week ga ik nog naar Jan, daar liggen ook portieren en zelfs een achteras in de weg. Hij had het er over dat de achteras compleet was. Ik heb de stille hoop dat hier nog de wielarmen aan zitten. Een setje reservewielarmen is geen overbodige luxe. Deze dingen willen in Afrika nog wel eens kromtrekken.
Momenteel lig ik voor op het schema. Dit is weleens anders geweest.
Rest mij nog alleen een afspraak te maken met de Robert Schoemacher van de eenden, Charleston Restauraties, om de velgen en portieren verkeersgeel te spuiten.
Hierna kan, volgens ons, de organisatie van de China Rally geen commentaar meer leveren.
Addax kan dan, ontdaan van commerciƫle stickers, onder een door Lida bij de Lidl aangeschafte autohoes, "Autovollgarage ter waarde van 9,09 euro", in een container geplaatst worden.
Volgens het Chineese roadbook zijn er geen kuilen en gaten te verwachten. Dit houdt in dat wij de Nankang banden van Addax onder Trapper gaan zetten.
Bij bestudering van de reis in China moesten wij wel lachen. Mocht er langer dan 300 kilometer worden gereden dan is er een verplichte pauze. Dat is bij Gert weleens wat anders !
2011 is bruisend met een "bootreis" begonnen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten