Het was een druk weekje. Via de schoonheidssalon van Charleston restauraties, alwaar ik een vracht velgen en alvast een portier heb opgehaald, ben ik naar 2CV Partners gereden. Hier heb ik een bandenwisseling laten uitvoeren. De Nankang banden van Addax zijn onder Trapper gemonteerd. Addax werd voorzien van "nieuwe" velgen met daarop Michelin banden voor de rit in China. Uiteraard werd eerst alles door Marco uitgebalanceerd.
In de schatkamer van 2CV Partners had Marco nog een reservewielhouder liggen. Deze is kennelijk gemaakt door de firma Esch uit Duitsland. Met de wetenschap dat ik weer de nodige velgen in Afrika zal stuk rijden besloot ik tot aanschaf van deze reserwielhouder over te gaan. Trapper is namelijk niet uitgerust met een reservewiel in de motorkap.
Wij lijken wel alles om te draaien. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Als je boven afgebeelde resewielhouder, uit edelstaal, bij Der Franzose aanschaft dan hoef je niet meer bang te zijn dat "hij" roest.
Maar dan kan je niet meer schuren, verven en je lekker vuil maken. :-)
In de schatkamer van 2CV Partners had Marco nog een reservewielhouder liggen. Deze is kennelijk gemaakt door de firma Esch uit Duitsland. Met de wetenschap dat ik weer de nodige velgen in Afrika zal stuk rijden besloot ik tot aanschaf van deze reserwielhouder over te gaan. Trapper is namelijk niet uitgerust met een reservewiel in de motorkap.
Wij lijken wel alles om te draaien. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Als je boven afgebeelde resewielhouder, uit edelstaal, bij Der Franzose aanschaft dan hoef je niet meer bang te zijn dat "hij" roest.
Maar dan kan je niet meer schuren, verven en je lekker vuil maken. :-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten