Dit keer geen gewichtsbesparing. De keuze is gevallen op de veerpotten, die "iets" zwaarder zijn, van de eendengarage.In plaats van 1 mm voor de pot zelf hebben Gerard en Mia 3,5 mm gekozen, de veerschotels hebben ze zelfs 4 mm dik gemaakt.
Onmogelijk dat er dus ooit nog een deuk in je veerpot komt door opspringende keien en dergelijke. Blijft dus altijd goed werken!
Uiteraard is het geheel 100% doorgelast en is het schroefdraad van de veerstangen netjes opgezuiverd zodat je ze makkelijk in de trekogen kunt schroeven.
Onmogelijk dat er dus ooit nog een deuk in je veerpot komt door opspringende keien en dergelijke. Blijft dus altijd goed werken!
Uiteraard is het geheel 100% doorgelast en is het schroefdraad van de veerstangen netjes opgezuiverd zodat je ze makkelijk in de trekogen kunt schroeven.
Dit was de wagenhoogte van Addax, beladen op weg naar de wereldmeeting. Tijdens de vakantie hebben Lida en ik een dag moeten werken. Wij kregen Addax nauwelijks uit de bossen. Eenmaal thuis besloten wij Addax hoger te zetten . Op een gegeven moment kon Addax niet hoger. Er zat te weinig draad op de stang.
Nu staat Addax een stuk hoger. Het is wel even wennen. Het "voelt" toch anders aan.
Update Herr Maurice.
Afgelopen week hebben wij een e-mail ontvangen van Herr Maurice. Wij waren blij een levensteken te mogen ontvangen. Jammergenoeg is hij nog niet de oude. Dit jaar staan staan toch nog wat operaties op het programma. Lida en ik wensen hem en zijn vrouw heel veel sterkte.
Nu staat Addax een stuk hoger. Het is wel even wennen. Het "voelt" toch anders aan.
Update Herr Maurice.
Afgelopen week hebben wij een e-mail ontvangen van Herr Maurice. Wij waren blij een levensteken te mogen ontvangen. Jammergenoeg is hij nog niet de oude. Dit jaar staan staan toch nog wat operaties op het programma. Lida en ik wensen hem en zijn vrouw heel veel sterkte.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten