Mijn voornemen was om de Amerikaanse economie een enorme boost te geven. Eenmaal op de Johan de Wittlaan te 's-Gravenhage gekomen sorteerde ik netjes voor teneinde het Hubertusviaduct op te rijden. Bij het rode verkeerslicht sloeg Addax opeens af. Het was spitsuur dus diverse bestuurders begonnen lekker te toeteren. Links en rechts vlogen de auto's voorbij. Daar sta je dan op de middelste rijstrook. Gelegenheid om de auto de kant op de te duwen krijg je niet. Gelukkig kreeg ik medewerking van een voetganger die het overige verkeer stilhield.
Eenmaal op het trottoir gekomen rook ik een benzinelucht. Misschien heb ik Addax wel verzopen. Even een half uurtje wachten. Na het wachten besloot ik Addax weer te starten. Helaas Addax had de geest gegeven. Ik betrap nu mijzelf erop dat ik geen gereedschap meer bij mij heb. Gelukkig ben ik lid van de Wegenwacht. Deze meneer kon jammergenoeg het euvel, een mogelijke defecte bobine, niet verhelpen. Hij bood aan om Addax naar huis te slepen.
Eenmaal thuis besloot ik Trapper uit de garage te halen om alsnog een bezoek te brengen aan een K&N dealer. Zoals je kunt zien ben ik goed geslaagd. Bijzonder blij ben ik met de K&N Precharger want die moet er voor zorgen dat het Marokkaanse stof geen vat krijgt op de Ultima Ratio Regum.
Voor de liefhebbers, de artikelnummers staan op de foto en Nicky reuze bedankt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten