Vanmorgen ging om 06.30 uur de wekker. Hoogste tijd om naar Startrick Tuning af te reizen. Al gauw reed ik een geweldige file van 12 kilometer in. Via de radio vernam ik dat een motorrijder op de A12 tegen de vangrail was aangeklapt. Hij was zwaar gewond afgevoerd. De politie had in verband met het onderzoek de rijbaan afgesloten. Juist en ik stond dus op de A12. De uren verstreken. Gelukkig klaarde het weer op. Het zonnetje brak door dus waarom zou ik mij druk maken. Eenmaal bij Startrick Tuning aangekomen kreeg ik van Hans een lekker bakkie koffie. Gelukkig had hij begrip voor mijn situatie. Na de koffie gingen wij gelijk aan het werk. Wat mij opviel was dat Hans weer de nodige investeringen had gedaan. De vermogensbank zag er iets anders uit. De rollen waren opnieuw gecoat. Het geheel maakte een verzorgde indruk. Dit was voor korte duur.
Bij het monteren van de speciale plaat om de voorzijde van Addax vast te maken, zie eerdere berichtgeving, moest ik de motorsteunen demonteren. Inmiddels ben ik gewend om met schone kleren in Addax te zitten. Je wil niet weten hoe ik er na afloop uit zag. Het was een en al olie. :-(
Sorry Lida De runs gingen beginnen. De start was op modus 1. Om een lang verhaal kort te maken was modus 4 het beste. ( 1PK winst ).
Op een gegeven moment kwam een "bochtje" in het beeld. De afstelling van de choke was niet goed. Het viel Hans op dat er wat bij de carburateur los hing. Een noodreparatie werd toegepast.
Al met al geven de resultaten goede hoop.
Het verbruik op de heenweg was 1:12,32 ( optrekken, stilstaan en hard doorrijden )
Verre van ideaal.
In Gaanderen heb ik 19.55 liter Euro 95 getankt voor 1,34 euro per liter.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten