Tot op heden heb ik van Hans nog geen tegenbericht ontvangen. Morgen ben ik voornemens om naar Startrick Tuning af te reizen. Hans gaat voor mij de ontstekingstijdstippen bekijken. Dit kan alleen op zijn geavanceerde vermogensbank. Het is een geruststellende gedachte want de computer liegt niet.
Zoals je kunt zien zijn de voorbereidende handelingen al verricht. Er zit een mooi afstelgaatje in het rubber. Zo kan je gemakkelijk bij de instelmogelijkheden van de EVO komen. Met inbussleutel 5 komt men in het hart van de EVO. De instelling stond op 0. Om te controleren of de EVO in de 0 modus stond startte ik Addax. Ja, het ledje brandde. In de gebruikaanwijzing las ik dat de temperatuursensor in deze modus niet actief is. Hierop heb ik alvast de instelling op 1 gezet. Zelf ben ik reuze benieuwd naar de mogelijkheden. Wel lees ik dat een en ander afhankelijk is van de kwaliteit van de benzine. Momenteel zit mijn tank vol met Ultimate van BP. Onderweg zal ik Addax aftanken met normale benzine. Dit zal het uitgangspunt worden.
Vanzelfsprekend ga ik goed naar de Ultima Ratio Regum, het hart van Addax, luisteren.
Het hart mag niet "kloppen" want dan krijg je motorschade en dat is het laatste wat ik wil.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten