Aldaar aangekomen werd de koets is op het speciale Van der Schuur chassis gezet.
Op dit chassis was gisteren al band aangebracht. Normaliter is 2CV Partners op maandag gesloten. Marco heeft zijn vrije dag "nuttig" besteed. Met dank aan Mariëlle, die indirect toch ook als sponsor fungeert. Zij staat Marco "vrijwillig" af.
De koets werd al gauw op het chassis bevestigd. Hierna kwam vrij snel de speciaal dubbel gelaagde voorruit aan de beurt. Dit in verband met de verdere afwerking van Addax.
Gelukkig kreeg ik de hulp van mijn zoon Cees, die de montage van accessoires, binnenspiegel, autogordels etc voor zijn rekening nam.
Al sleutelend loop je toch tegen veel problemen aan. Tijd om foto's te maken heb je dan niet meer.
Laten wij maar een probleempje benoemen, de kabelboom. Om een lang betoog, gezien de tijd 03.35 uur, kort te houden: " Ik wist niet dat Citroën zoveel verschillende kabelbomen maakte".
Bij zo'n kabelboom komen dan diverse wensen. Met andere woorden.....nachtwerk.
Ik zal dan maar niet praten over de kentekenplaten die afgelopen vrijdag zijn besteld onder toezegging van een 24 uurs levering.
Na een kleine onderbreking, je moet toch ook warm eten, zijn wij weer aan het werk gegaan.
Marco nam het gehele electrische gebeuren voor zijn rekening en Cees en ik de rolkooi.
In de onmogelijke gaatjes zaten wij te boren en te monteren.
Om onze deadline te halen moet je toch schrappen. Wij besloten de stoelen vooralsnog niet te monteren.
Hiervoor in de plaats kwamen de stoelen uit Interceptor. Bij bevestiging bleek die &*5$ rolkooi weer in de weg te staan. Je kan toch bij de keuring moeilijk zonder stoelen komen aanrijden.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik hoop dat Lida mijn weblog ook leest, dan "begrijpt" zij de vuile kleding en de drie lege flesjes Hertog Jan, die op de aanrecht staan.
1 opmerking:
Kop op ! Het einde nadert en het resultaat wordt prachtig.
Afspraak in Rochefort !
Christian
Een reactie posten