Dit zijn waarschijnlijk mijn laatste buiten activiteiten. Als ik de Telegraaf van vandaag mag geloven krijgen wij een "historische kou". Dit betekent overdag -6 en 's-nachts -16 graden.
Volgens mijn zoon is dit een temperatuur voor "watjes".
Vandaag heb ik mij niet bepaald bezig gehouden met het standaard gereedschap van een 2 CV.
Er kwam zelfs een breekijzer aan te pas. Het was hakken om de metalen carterplaat, die perfect paste, dankzij GV-constructions, uit Trapper te krijgen. Zelf dacht ik dat 7 mm aluminium traanplaat voldoende was voor de Touareg Trail maar de praktijk laat andere dingen zien. De bevestigingsbouten hebben een oplawaai gekregen. De dopsleutels passen opeens niet meer.
De eindconclusie is dat Trapper te "laag" ligt. Dit komt door de voordemper van de 2CV. Deze steekt namelijk "iets" onder het chassis uit.
Het gevolg is een "lekke" uitlaat ( extra lawaai )
Niet bepaald een geluid om in alle rust de wilde dieren te zien.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten