Ik geef het op.
Tot op heden ben ik er niet in geslaagd om het verschil te zien tussen een originele Citroƫn olievulpijp en een "nepper" uit India of wat voor een land dan ook. Alhoewel, die uit Argentiniƫ, heeft een "randje" Dat is ook het enige. Eerlijk is eerlijk ik zat behoorlijk in dubio. Het systeem van Andre Jacques zag er ook goed uit. Om een lang verhaal kort te maken is uiteindelijk de keus gevallen op de "Engelse" olievulpijp. Deze olievulpijp geeft een riante onderdruk en het metalen klepje kan niet indrogen etc.
Vorig jaar, wat klinkt dat leuk, is deze door mij ingebouwd. De "oude" originele olievulpijp gaat retour richting 2CV PartnerS die hem wel zal terugsturen naar de hofleverancier.
Vorig jaar, wat klinkt dat leuk, is deze door mij ingebouwd. De "oude" originele olievulpijp gaat retour richting 2CV PartnerS die hem wel zal terugsturen naar de hofleverancier.
Wat zullen de nokkenaslagers en krukaslagers van de Ultima Ratio Regum blij zijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten