Vandaag is Addax naar de KNO-arts ( 2CV PartnerS ) gegaan. Er was wat mis met zijn stem ( uitlaat ) Zou de Mexicaanse griep hebben toegeslagen ?
Doctor Marco, die persoonlijk van de week een bedrijfsongeval van nabij had ervaren ( van de trap gevallen ) stelde een diagnose. De uitlaat van Herr Maurice had een zodanige klap te verwerken gekregen dat Addax momenteel verkouden is.
Op de wereldmeeting in Tjechië had ik bij de Burton-stand uitlaatklemmen gezien. Philip en Koen uit België hadden mij al hierop opmerkzaam gemaakt. Deze zouden van een zeer goede kwaliteit zijn. Tevens heb ik bij Burton een extra lange kilometerkabel gekocht. Met deze kabel kan ik eenvoudig het dashboard in- en uitbouwen. De originele kabel is net tekort. Lees: het is veel teveel fröbelen.
In het kantoor van 2CV PartnerS, op de eerste etage, pal onder het dak, was het niet goed toeven. De temperatuur liep op tot boven de vijftig graden. De enige ruimte waar men wel kon overleven was het toilet. Deze werd middels een ventilator luchtgekoeld.
Gelukkig spelen de aktiviteiten van 2CV PartnerS zich niet op het kantoor af. Hiervoor moet men naar de parterre. Al gauw werd de versnellingsbak van Herr Maurice uitgebouwd. Hiervoor kwam in de plaats de versnellingsbak van Walter. ( Produck ) Op de foto staat het handige peilstokje afgebeeld.
Ondanks dat doctor Marco zwaar gehandicapt was, hij liep als een negentig jarige man, verliepen de werkzaamheden goed. Mede door een door hemzelf ontwikkeld "zweetdoekje"
Zie foto.
Nadat alles keurig was ingebouwd werd een en ander uitgebreid getest. De verkoudheid van Addax was over en het allerbelangrijkste de versnellingsbak van Walter schakelde super.
Klak, een, klak, twee, klak drie, klak vier. Heerlijk.
Als laatste werd nog even aan de wagenhoogte gesleuteld. De rechterzijde werd 10 maal omhoog gedraaid en de linkerzijde 5 maal.
Addax staat weer mooi, horizontaal, op zijn banden.
Wij verheugen ons op de testkilometers.
Doctor Marco, die persoonlijk van de week een bedrijfsongeval van nabij had ervaren ( van de trap gevallen ) stelde een diagnose. De uitlaat van Herr Maurice had een zodanige klap te verwerken gekregen dat Addax momenteel verkouden is.
Op de wereldmeeting in Tjechië had ik bij de Burton-stand uitlaatklemmen gezien. Philip en Koen uit België hadden mij al hierop opmerkzaam gemaakt. Deze zouden van een zeer goede kwaliteit zijn. Tevens heb ik bij Burton een extra lange kilometerkabel gekocht. Met deze kabel kan ik eenvoudig het dashboard in- en uitbouwen. De originele kabel is net tekort. Lees: het is veel teveel fröbelen.
In het kantoor van 2CV PartnerS, op de eerste etage, pal onder het dak, was het niet goed toeven. De temperatuur liep op tot boven de vijftig graden. De enige ruimte waar men wel kon overleven was het toilet. Deze werd middels een ventilator luchtgekoeld.
Gelukkig spelen de aktiviteiten van 2CV PartnerS zich niet op het kantoor af. Hiervoor moet men naar de parterre. Al gauw werd de versnellingsbak van Herr Maurice uitgebouwd. Hiervoor kwam in de plaats de versnellingsbak van Walter. ( Produck ) Op de foto staat het handige peilstokje afgebeeld.
Ondanks dat doctor Marco zwaar gehandicapt was, hij liep als een negentig jarige man, verliepen de werkzaamheden goed. Mede door een door hemzelf ontwikkeld "zweetdoekje"
Zie foto.
Nadat alles keurig was ingebouwd werd een en ander uitgebreid getest. De verkoudheid van Addax was over en het allerbelangrijkste de versnellingsbak van Walter schakelde super.
Klak, een, klak, twee, klak drie, klak vier. Heerlijk.
Als laatste werd nog even aan de wagenhoogte gesleuteld. De rechterzijde werd 10 maal omhoog gedraaid en de linkerzijde 5 maal.
Addax staat weer mooi, horizontaal, op zijn banden.
Wij verheugen ons op de testkilometers.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten