Tussen neus en lippen door heb ik bij de firma Cellhire in Engeland een Iridium satelliet telefoon gereserveerd.
Het is hier stevig aanpoten om alles voor aanstaande zaterdag klaar te hebben.
De indeling van Trapper wordt gewijzigd. Gelukkig houdt Lida zich hiermee bezig.
In de tussentijd loop ik de lijsten na en maak ik gebruik van het zonnetje om de achterportieren in gereedheid te brengen voor de Touareg Trail stickers.
Alles spookt door mijn hoofd. Zijn wij wel licht genoeg ? Trapper heeft maar een standaard motortje maar redt hij het wel ?
Ondertussen heeft Lida plek gevonden voor een berg onderdelen. Het gewicht hiervan is aanzienlijk hoger dan tijdens de Raid Marocco.
Voor mijn neus staan allemaal flesjes Bardahl "insted o'lead gold with genuine octane booster".
Hoeveel flessen heb je hiervan nodig.? Oké, je hebt de benzinepompen niet voor het uitkiezen maar de leuke "tankstations", de flessen met drap staan mij nog op het netvlies.
Ik hoor Gert nu zeggen: "Daar heb je het extra benzinefilter toch voor met een als reserve !"
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan. Ik besluit geen paar nieuwe remblokken mee te nemen.
Dit op advies van Gerard en Mia van de eendengarage uit Eindhoven.
Zij zijn de "uitvinders" van Le moteur Supérieur.
Trapper wordt nu uitgetest of deze motor ook op "Klingelwasser" kan rijden.
De aanbevolen reserve-accu neem ik ook niet mee. Aanduwen volstaat, hoop ik.
Wat vliegt de tijd. Het lijkt wel of het steeds vroeger donkerder wordt.
Nog snel de 27MC-bak demonteren en weer is een dag voorbij.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten