Wat een prachtig stuk gereedschap. Een wiellagersleutel maar wat kunnen die krengen vastzitten. Het voordeel van deze sleutel is dat deze ook geschikt is voor luchtdrukgereedschap.
Na inspectie scoorden de lagers slechts een voldoende. De lagers zijn door mij afgekeurd. Inmiddels ben ik vrij kritisch geworden. Ik wil de lagers helemaal niet meer horen.
De fuseepennen zijn wel door de "keuring" gekomen. Zij hadden nauwelijks speling. Vanmorgen ben ik nog even langs 2CV PartnerS gegaan. Aldaar hebben wij de beslissing genomen om de wielarmen toch te verstevigen. Dit gaat met hoekstukken gebeuren. Marco, die al vele jaren in de 2CV cross zat, adviseerde dit. Mocht een wielarm krom trekken dan krijgt het stuurhuis het niet voor zijn kiezen. Men zaagt het hoekstuk doormidden, zet de wielarm weer op zijn plaats en men last vervolgens het hoekstuk weer aan elkaar. De wielarm versteviging, genoemd in "Ici commence l'aventure", is te goed. Doordat de voorwielarm hierbij extra verstevigd is door een helft van een andere arm, geeft deze constructie schade aan de stuurinrichting. Ik ga in ieder geval het wiel niet meer opnieuw uitvinden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten