Iets over 09.00 uur kwam ik bij Startrick Tuning aan. Hans bood mij allereerst een lekkere bak verse koffie aan. Dit kon ik na dit testritje wel gebruiken. Daarna moest Addax de testbank op. Inmiddels had ik de raad van Herr Maurice opgevolgd en de sproeier van de tweede trap veranderd in 120 millimeter. Hierna volgde nog vele "runs". Uiteindelijk zijn wij bij sproeier 130 millimeter blijven "hangen". Vervolgens werd de ontsteking onder de loep genomen. Middels een stroboscoop kon ik zien dat het niet regelmatig verliep. De ene keer liep het "puntje" naar links de andere keer naar rechts. Naar de mening van Hans kon hier nog wat pk's in verdiend worden.Over deze materie wil ik nog eerst met Herr Maurice overleg hebben. Zelf heb ik nog steeds de 1 2 3 ignition in mijn achterhoofd. Hier, heb ik zeer goede ervaringen mee. Het is een kwestie van starten en lopen. Na al die jaren heb ik in ieder geval geen problemen gehad.
Ik kan terugzien op een leuke wederom leerzame dag. Op het einde van de "runs" bleken wij dezelfde bekende te hebben. Een geanimeerd gesprek volgde.
Zoals je kunt zien zijn er er bij Addax 3.86 meer pk's bijgekomen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten